Mamma mia vilken film!

Nu har jag sett filmen Mamma Mia! och är knäckt faktiskt. Filmen var mycket mycket välproducerad, snygg och framför allt låtarna så känslosamt framförda som jag hoppades att de skulle vara. Jag gick tillsammans med mina föräldrar på stans största biograf och såg filmen på en av de största dukarna i stan också. Det var slutsålt och jag befarade en massa popcorn och annat slaskande men blev positivt överraskad där med. Det var nästan knäpptyst förutom skratt, applåder och en del snyftande.

Meryl Streep var lika bra som jag själv trodde och har läst i recensionerna. Hennes agerande och framförande av låtarna, särskilt Slipping Through My Fingers och The Winnder Takes It All, är det jag tar med mig från besöket ikväll. Hon är en av min favoritskådespelerskor och hon gjorde mig inte besviken nu heller. Dessutom sjunger hon riktigt bra! Personligen är de två låtarna självklara favoriter och när musikalen sattes upp var jag glad över att Slipping Through My Fingers fick vara med. När jag har sett musikalen - en gång på engelska och en på svenska - har jag inte alls blivit lika berörd känslomässigt som ikväll.

Det är en av de bästa musikalfilmer jag har sett och musiken verkar spelas överallt ännu en gång. Bra jobbat och tack! Om jag har något att invända är det bara att det hade varit fasligt roligt om Agnetha och Frida hade dykt upp i filmen också.


Kommentarer
Postat av: JeanetteBenson

Are aware of that cheap essay writing service will become a great assistant when you are in trouble because of term papers writing. You will hardly choose more suitable assistant anywhere. Hence, why seek further? Do your decision now.

Postat av: ROSARosella34

Nobody is perfect. Furthermore, I guess that some professional <a href="http://www.qualityessay.com/purchase-essays.html">purchase essay</a> service will be able to support all the high school students with a research paper creating.

2012-01-24 @ 16:02:35
URL: http://www.qualityessay.com
Postat av: online research papers

You fail if opine that will be simple to buy custom research. It is not simple to find expert firms in the web. College students, frequently try a lot of them just before they determine professional one.

2012-02-04 @ 21:10:08
URL: http://www.primewritings.com
Postat av: buy links

All people dream about money brining deal. But, less of such people get it. The matter is that they do not utilize link buying options.

2012-02-04 @ 21:53:36
URL: http://www.4submission.com
Postat av: Character Analysis essay

Cool little post! Thanks for taking the time to compile this. I also recognized more than 50% of ideas: If grasping this puzzle not an easy assignment to cope with, I should buy Personal Experience Essay and get a top class custom written paper made by essays writers. Great taste can't be denied!!!

2012-03-11 @ 04:46:15
URL: http://essaysexperts.com
Postat av: business loans

The business loans seem to be useful for people, which would like to ground their organization. As a fact, that's not hard to get a bank loan.

2012-07-10 @ 19:27:14
URL: http://goodfinance-blog.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback