I belive in angels

Kanske inte men när man ser Agnetha, Meryl och Frida tillsammans undrar man nästan om inte änglarna har landat på jorden. Mamma Mia! - The Movie hade premiär i Stockholm idag och för första gången på drygt 22 år kunde vi se alla ABBA medlemmarna tillsammans i ett officiellt sammanhang igen. Senast de syntes alla fyra var när de spelade in Tivedshambo till Stikkan Andersson då han var med i TV-programmet Här är ditt liv 1986. Sedan har de dykt upp vid olika tillfällen däribland på Stockholmspremiären av Mamma Mia i musikalversion 2005. Det är så roligt för ett kärt ABBA-fan att se dem! Agnetha och Frida är ju mina personliga favoriter sedan länge, länge. Det är fint att se dem tillsammans med Meryl, en av världens bästa skådespelerskor, som också är en favorit. Triss i damer av bästa kvalitet.
 


Meryl, Agnetha och Frida.


Tack Pierce och Meryl som sägs ha föreslagit arrangemanget som ägde rum idag vid premiären av filmen Mamma Mia! på Rival, Stockholm. Om drygt 11 månader öppnar ABBA - The Museum men det tar vi då! 

(I Have A Dream har för övrigt aldrig varit någon personlig favorit, tvärtom. Men min rara mormor älskar låten om änglarna och min mormor älskar jag.) 


Ett foto till.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback