Grattis Agnetha

Idag fyller en av mina favoritsångerskor - Agnetha Fältskog - 57 år. Jag ville bara gratulera henne och samtidigt visa några rara bilder. Hon släppte sin första singel Jag var så kär på hösten 1967.
Tänk vad tiden går...


image44 
Lyssnar hon på sin första hit, Connie eller Dusty månntro?


image45
Ett ögonblick i någon limousin någonstans någongång på 70-talet.


image50
Ännu en favoritbild på en harmonisk Agnetha.


image53
Klassisk pose på foto taget under arbetet med ABBA - The Movie.


Om du vill höra Agnethas allra bästa låtar på svenska får du se till att få tag på ett av mina favoritalbum:
Elva kvinnor i ett hus från 1975.
Hon sjunger fantastiskt, låtarna är både glada och sorgsna på samma gång, stråkarna värmer.
Lyssna och njut av En egen trädgård, Är du som han?, Och han väntar på mej och Visa i åttonde månaden
bland många andra bra låtar.

Kommentarer
Postat av: rhino75

I LOVE Jag var så kär - and Agnetha. Can't believe that she's 57 though. Happy Birthday (I'm going to make her a Princess Cake!! ;-))

Postat av: Olle

En stor kvinna med en stor röst en bland dom största

2007-04-09 @ 20:00:54
URL: http://www.nyfikenvital.info
Postat av: sara

gud va bra bilder jag forskar om abba

2007-11-23 @ 10:57:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback