Like A Prayer!

Så... biljetterna släpptes till konserten i Horsens imorse och vi lyckades inte få tag på några!! Vi satt framför datorn i två timmar. Två gånger lyckades vi komma fram till billetlugens sajt men sedan tog det stopp. När vi till sist kom vidare på sidan var det för sent, då var biljetterna redan slut! Vi hade samtidigt suttit i telefonkö i en och en halv timme och hört på saggig pausmusik och skön danska.

Suck. Vilket antiklimax säger jag bara. Nu har jag missat att köpa biljetter till konserten jag helst vill gå på i sommar och är lite bitter.. Men allt hopp är inte ute. Nu får vi - Pär, Daniel, Helena och jag - försöka få tag på biljetterna på något annat sätt. Läser du detta och ha någon biljett över är det bara att höra av dig! Jag kommer undersöka diverse onlineauktioner och försöka hitta biljetter på olika ställen också. Det kanske blir en dyr paketresa med hotell och allt, det är väl ok det med. 

Vi kommer inte ge upp. Följ vår kamp för att få Madonnabiljetter. Direkt. Här på Popkorn.

Kommentarer
Postat av: madonna-i-horsens

Ja ganske vist har 2 xtra biljetter til konserten i Horsens----mail et bud...venlig hilsen Jan

2006-04-30 @ 12:18:22
Postat av: Johan

Självklart är vi intresserade! Nu har jag inte din mailadress men du får gärna maila mig! Hoppas du ser min kommentar..

Postat av: Lucia

Jag fick skriva upp mig på väntelistan på Billetlugen.dk i lördags och idag fick jag det glada beskedet att jag får två biljetter. Hoppas ni hade lika stor tur!

2006-05-03 @ 17:00:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback